• Výstava ovoce a zeleniny ve ŠD

• V prvním týdnu měsíce října proběhla ve třídách ŠD podzimní přehlídka ovoce i zeleniny.

Výstavku tak využili i někteří pedagogové při vyučování, kde si s dětmi připomněli jejich názvy i význam pro zdraví každého z nás.

V oblíbenosti plodů nakonec vyhrála jablíčka – a to nejen v závěrečné ochutnávce, ale i ve tvoření.

Poděkování patří všem rodičům, kteří nám ovoce a zeleninu poskytli.

Vychovatelky ŠD

• Žáci 9. tříd na Burze práce a vzdělání 2022 v Prostějově

• Po dvouleté covidové pauze se konečně uskutečnil další ročník Burzy práce a vzdělání v Prostějově. Tato akce je především zaměřena na uchazeče o studium na středních školách, ale také nabízí možnost těm, co se chtějí zorientovat na trhu práce a získat tak vhodné zaměstnání. Vystavují zde totiž nejen některé střední školy okresu Prostějov a vysoké školy většinou z Olomouckého kraje, ale především různé firmy a jiní zaměstnavatelé, kteří s těmito školami často úzce spolupracují.

Žáci získali informace, jakou střední školu musí pro určitou pozici v přítomných firmách vystudovat, dozvěděli se spoustu užitečných informací a v soutěžích mohli získat zajímavé ceny. Doprovodný program byl letos bohatý. Za všechny jmenujme prohlídku techniky Armády ČR, prohlídku moderního traktoru, exponát malého robota, možnost prohlídky kamionu, u BESIP teamu vyzkoušet simulátor dopravní nehody, ochutnávku potravinářských produktů a mnoho dalšího.

Naši deváťáci si kromě spousty letáků a propagačních materiálů odvezli i cenné rady. Některá děvčata i nový účes díky studentkám oboru kadeřník ze SŠ automobilní. Další tři naši žáci poskytli rovněž krátký rozhovor pro redaktora Prostějovského Večerníku a netrpělivě čekali na jeho pondělní vydání.

Doufejme, že tato úspěšná akce pomáhající našim žákům ke správné volbě povolání se uskuteční i příští rok a my se opět budeme moci do Prostějova vypravit. Tentokrát však už s jinými, budoucími deváťáky.

Mgr. Marie Benešová, výchovná poradkyně

• Ukliďme Česko - podzim 2022 - 16. 9. 2022

• Dne 16. září 2022 se žáci 5. - 9. ročníků vydali na již tradiční úklid svého okolí. Se svými třídními učiteli a asistenty pedagoga vyčistili Nezamyslice (např. hřiště, park, školu, nádraží, kapličku), ale i směr Mořice, Dřevnovice, Tištín a Těšice. Nestačíme vždy žasnout, co vše je možné pohodit jen tak v přírodě - našli jsme pánvičku, lustr, pneumatiky, obuv letní, ale i zimní všech velikostí. Děkuji všem, kdo se aktivně zapojili a těšíme se na úlovky při jarním sběru!

Mgr. Anna Lovichová

• Motivační odpoledne ve školní družině - 9. 9. 2022

• "POKUD NEMÁŠ JINÉ PLÁNY, MŮŽEŠ BÝT S NÁMI POD HVĚZDAMI"

Naši první motivační akci v družině jsme započali rozloučením s prázdninami. Rozhodli jsme se zhlédnout letní kino na školní zahradě pod noční oblohou.

Bohužel doposud příjemné babí léto narušil silný déšť. To nám však nezabránilo pobavit se u amerického animovaného filmu „Zpívej 2“.

Film plný akcí, energických písniček a skvělých vizuálních efektů pobavil k prasknutí přeplněnou jídelnu s téměř 70 dětmi.

Po zhlédnutí filmu se děti odebraly ke spánku se svými plyšovými kamarády do tříd školních družin.

Vychovatelky školní družiny

• Třídní výlet 8. B do Olomouce

• Ve středu 15. června 2022 jsme odjeli na třídenní výlet, který jsme si moc užili. První den jsme se koupali na Poděbradech a jeli se na raftech plavit po Moravě. Druhý den jsme byli na motokárách a v galerii Šantovka, kde jsme hráli bowling a byli v kině. Třetí a zároveň poslední den jsme byli omrknout olomouckou Zoo. Především děkujeme paní učitele Kubíkové, Lovichové a paní asistence Vlčkové, že měli odvahu s námi jet na tento krásný výlet. Také děkujeme hasičům z Doloplaz za odvoz věcí a našim maminkám za skvělé koláče, buchty, šneky a podobně, které jsme měli na snídani.

Ema Fidermáková, 8. B

• Třídní výlet 9. A a 9. B Vranov

• Na začátku června jsme se zúčastnili společného, a bohužel posledního, třídního výletu. Byli jsme ubytováni v kempu Bítov na Vranovské přehradě.

Ve středu 8. 6. 2022 jsme navštívili zříceninu hradu Cornštejn. Večer jsme opékali špekáčky a hráli volejbal.

Ve čtvrtek 9. 6. 2022 jsme se byli podívat z rozhledny Rumburak a poté jsme se šli podívat na hrad Bítov, kde se uskutečnila prohlídka hradu. Po prohlídce hradu jsme měli možnost prohlédnout si zdejší mučírnu a zámeckou zahradu.

V pátek 10. 6. 2022 nám pršelo, proto jsme nemohli na žádný výlet. Dopoledne jsme museli vyklidit chatky a schovat se pod přístřešek v restauraci. Většina si bouchla do Boxera. Čekání na oběd jsme si zpříjemnili hrou. Kolem jedné hodiny pro nás přijel autobus a jeli jsme domů. Po náročném výletě jsme všichni v autobuse usnuli.

Výlet jsme si náramně užili a chtěli bychom se tam vrátit.

Za 9. A a 9. B sepsaly Hallová Sofie a Vrtalová Nikola

• Sedmé třídy na třídním výletu v Praze

• V pátek 10. června 2022 vyrazili žáci 7. tříd na školní výlet do Prahy. Sraz byl v šest hodin ráno na nádraží, takže cestou do Prahy všichni pospávali a sbírali síly pojídáním dobrůtek z domova.

Výlet začal jako dějepisná exkurze a žáci si důkladně prošli a prohlédli areál Pražského hradu. Cestou přes Karlův most spočítali všech 30 soch, na Staroměstském náměstí překročili poledník a prohlédli si dvanáct apoštolů na orloji. Muzeum iluzí předvedlo fantastický trik, když se bez předchozího varování přestěhovalo o několik ulic dále. Vše však dobře dopadlo a všichni si zde pořídili nepřeberné množství zajímavých fotografií, plných optických iluzí.

Zlatým hřebem programu byl však rozchod na Václavském náměstí, kdy naši mladí cestovatelé obsadili fastfoody, nakoupili hromady oblečení nejen v Primarku a vyfotili se s youtubery, tiktokery a s Karlosem Vémolou, hledajícím parkovací místo.

Vítězem byl každý, kdo ve stanovený čas našel jezdeckou sochu svatého Václava na horním konci náměstí před Národním muzeem a zjistil, kteří čtyři čeští světci mu dělají společnost.

Ve vlaku Regiojetu jsme si cestou zpět nacpali břicha a jako symbolickou třešničku na dortu se v Olomouci rozněžnili při pohledu na západ slunce nad katedrálou svatého Václava z vyhlídkové plošiny „mrakodrapu“ Regionálního centra u nádraží.

Pro spoustu dětí to byla první cesta do Prahy vůbec a již jen cesta metrem a jízda po eskalátorech pro ně byly silným zážitkem. Někdo si více užil dějepisnou část, jiný nakupování nebo muzeum iluzí. Důležité je, že si výlet každý užil a našel si „to svoje“.

Mgr. Ondřej Čáp, Mgr. Zuzana Vránová

• Galerie Na plotě

• Po roce se opět otevírá dětská galerie Na plotě. Sedm ročníků si rozdělilo 14 krajů a děti nás zvou na výlety po zajímavých místech České republiky. Obrázky je vyzdoben plot před ZŠ Nezamyslice.
          Přijďte načerpat inspiraci a potěšit se výtvarnými díly dětí.

Krásné prázdniny všem přeje za žákovský parlament